Пациенттің құқықтарын қорғау

Қордың негізгі міндеттерінің бірі пациенттердің құқықтарын қорғау болып табылады. Осыған байланысты қор сарапшылары медициналық көмек көрсету сапасына мониторинг жүргізеді, сондай-ақ оны ұсынудан бас тарту себептерін тексереді.

Егер медициналық ұйымға жүгінген кезде түсінік таба алмаса, азаматтар көбінесе пациент ретінде өз құқықтарын қорғау үшін қайда жүгіну керектігін білмейді.

Медициналық көмектің сапасы бойынша немесе кеңес алу үшін қайда жүгіну керек?

Мәселені шешудің ең жылдам және ыңғайлы тәсілі-оны орнында түсіну. Ол үшін әрбір медициналық ұйымда пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі жұмыс істейді. Ол медициналық қызмет көрсетуді, олардың толықтығын және стандарттарға сәйкестігін бақылау үшін құрылған. Бұл қызмет медициналық ұйымның медициналық көмек көрсетуі мен клиникалық қызметіне ішкі талдау жүргізеді, медициналық қызмет көрсету стандарттары мен тәртібінің бұзылуын анықтайды. Ол сондай-ақ пациенттердің өтініштері мен шағымдарын қарастырумен айналысады. Сондықтан, Пациентті қолдау қызметіне хабарласып, қажетті көмек пен ақпарат алуға қымбат уақытты жоғалтпай, жағдайды сол жерде шешуге болады. Егер мәселені Пациентті қолдау қызметі шешпесе және ол медициналық көмекті ұйымдастыруға қатысты болса, өңірдің денсаулық сақтау басқармасының колл-орталығына жүгіну мүмкіндігі бар. Барлық медициналық ұйымдар денсаулық сақтау басқармаларына бағынышты, сондықтан басқарманың колл-орталығының қызметкерлеріне тікелей жүгіну арқылы өз мәселесін шешуге ықпал ету мүмкіндігі бар. Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорында кеңес алуға болатын бірнеше кері байланыс арналары бар. Мысалы, өтінішті Qoldau 24/7 мобильді қосымшасы арқылы қалдыру (Play Market және App Store орнатуға болады). Өтінішке одан әрі өңдеу мәртебесі қадағаланатын нөмір беріледі. Өтініштерді қараумен Қор мамандары айналысады. Олар медициналық ұйыммен байланысады, ақпарат сұратады, медициналық көмек көрсетуді немесе көрсетуден бас тарту себептерін тексереді. Телефонға қосымша қосымшаларды орнатуды ұнатпайтындар үшін Telegram-да Saqtandyrubot арқылы өтініш беру мүмкіндігі қарастырылған. "Негізгі мәзір" пәрменін басқаннан кейін таңдау үшін бірнеше бөлім бар. "1406-ға өтініш жіберу" таңдаңыз. Бұдан әрі бот "өтінішті жіберу" және "өтініштердің тарихын" ұсынады, осылайша кешірек қалыптастырылған өтінімнің мәртебесін тексеруге болады. Өтінішті беру өңір, медициналық ұйымның атауы және мәселенің мәні көрсетілген бот командаларына сәйкес жүзеге асырылады. 1406 бірыңғай байланыс орталығы тәулік бойы қоңырауларды қабылдайды және оларды өтініштерді өңдеудің арнайы жасалған үш деңгейлі моделі бойынша қарастырады. Бірінші деңгейге консультативтік сипаттағы мәселелер жатады. Екінші және үшінші-егжей-тегжейлі зерттеуді қажет ететін өтініштер. Қордың мамандары медициналық ұйыммен байланысады, ақпарат сұратады, медициналық көмек көрсетуді немесе көрсетуден бас тарту себептерін тексереді. Ресми сайт пайдаланушыларына әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының сайтына кіріп, өтініш жасау ыңғайлы болады fms.kz "Халықтық бақылау" бөлімінен қажетті тапсырманы таңдаңыз: шағымдану немесе ұсыныс қалдыру. Бірінші жағдайда пациент аймақты, емхананы, диагнозды, келу күнін, ЖСН көрсетеді және шағымның себептерінің бірі таңдалады. Ұсынысты бос өрістерге жіберген кезде бастапқы деректерді толтырып, мәтінді тұжырымдау керек.

Бұдан басқа, ТМККК және МӘМС, төлеу тәсілдері және берешектің болуы мәселелері бойынша халыққа кеңес беру үшін қордың өңірлік филиалдарында азаматтарды қабылдау кабинеттері ұйымдастырылды.

Филиалдың мекен-жайын еске саламыз: Петропавл қ., Абай к-сі, 57
(12 кабинет). Кеңес беру телефондары: 555165, 555164.

«Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры» КЕАҚ СҚО бойынша филиалына (бұдан әрі-Филиал) халықтан медициналық көмектің сапасы бойынша, сондай-ақ сақтандырылу мәртебесі, берешек, БЖТ төлеу және басқа да мәселелер бойынша консультация алу бойынша сұрақтар жиі түседі.

2020 жылы филиалдың азаматтарды қабылдау кабинетіне 577 адам өтініш білдірді, біздің облыстың 2847 азаматы телефон арқылы кеңес алды. 2021 жылдың басынан бастап бүгінгі күнге дейін қабылдауда 204 адам болды, телефондар бойынша 791 адамға кеңес берілді.

Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры пациенттердің құқықтары жөніндегі омбудсмен ретінде қазақстандықтарды өз проблемаларымен жалғыз қалмауға және медициналық көмек алу құқықтарын қорғауға шақырады.

Денсаулық сақтау жүйесінің негізгі қатысушысы ретінде қор 2021 жылы басты мақсат — пациенттердің құқықтарын қорғауды сақтай отырып, осы мәселелерді бірлесіп шешу бойынша жұмысты жалғастырады.

Ілиясова Қарлығаш Сағадатқызы — «Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры» КЕАҚ СҚО бойынша филиалының халықты ақпараттандыру және өтініштерді қарау бөлімінің басшысы

25.03.2021
Қараулар: 1822
coronavirusАкорда Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі «БЖЗҚ» АҚ Antikor Премьер egovОфициальный интернет-ресурс Северо-Казахстанской областиӘділетruh.kzҚазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігіСолтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң денсаулық сақтау басқармасы