Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі

Құрметті пациенттер мен келушілер!

Біздің емханада «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Кодексінің 35-бабына сәйкес пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі жұмыс істейді. Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметінің міндеті көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасын сараптау, сондай-ақ халықпен өзара іс-қимыл жасау болып табылады. Бұл өтініштер мен шағымдарды қарау, пациенттердің медициналық қызметтерді алу процесінде туындаған жағдайларды реттеу. Қызмет бал ұйымының өзінде болса да және оның басшылығына бағынса да, оның жұмысының мақсаты қызмет көрсету сапасын жақсарту болып табылады. Яғни, ол пациенттерге медициналық қызметтерді тиісті деңгейде және толық көлемде алуға, медициналық көмектің қолжетімділігін қамтамасыз етуді бақылауға, бұзушылықтар фактілерін анықтауға және олар бойынша жұмыс жүргізуге көмектесуге мүдделі.

Сізде пациенттерді қолдау қызметіне жүгінуге барлық негіздеріңіз бар, егер:

  • Сізден шұғыл көмек алу үшін немесе учаскелік дәрігерге бару үшін сақтандыру мәртебесінің болуы талап етілсе
  • учаскелік дәрігердің болмауы себебінен Сізді қабылдаудан бас тартқан жағдайда
  • учаскелік дәрігер / мейірбике немесе фельдшер үйге шақыруға қызмет көрсетпесе, бірақ Сіз осы емханаға аумақтық принцип бойынша тіркелсеңіз
  • тар шеңберлі маманнан оның жұмыста болмауы себебінен немесе жазба бір ай бойы себептен кеңес ала алмаған жағдайда
  • Сізге денсаулық көрсеткіштері бойынша диагностикалық немесе зертханалық қызметтерге жолдама берілмесе
  • жүргізілген зерттеу нәтижелерімен таныспасаңыз
  • дәрігер қабылдау кезінде дөрекілік танытсаңыз, өзіңізді дұрыс ұстамаған жағдайда
  • көрсетілген медициналық көмектің сапасына қанағаттандырылмаған жағдайда
  • Сіз диагноздың немесе тағайындалған емнің дұрыстығына күмандансаңыз
  • медициналық жазбаларыңызда дұрыс емес деректер мен тіркемелерді тапсаңыз
  • Сіз мейірбике қызметкерлері мен медициналық ұйымның және басқалардың жұмыс сапасына наразы болсаңыз. 

Пациенттерді қолдау қызметіне жүгінуіңізге болады:

  • call центр телефондары: 87153879921; 87780218868
  • аудандық аурухана сайты:kyzcrb.sko.kz «Виртуалды қабылдау» тарауы;
  • Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметінің басшысы М.Ж. Каликоваға (3 қабат, 316 кабинет)  

Неліктен пациенттер қолдау қызметіне хабарласу керек?

  • хабарласудыңыңғайлытәсілі
  • дереу орнында, ешқайда барудың немесе қоңырау шалудың қажеті жоқ;
  • қызмет мәселені оның шегінен шығармай шешуге мүдделі медициналық ұйымдар;
  • қызмет өзінің медициналық ұйымындағы жағдайды, оның ішінде бар кемшіліктер мен қиындықтарды біледі, сондықтан ол туындаған мәселені тезірек түсінеді;
  • қызмет барлық қажетті ақпаратқа, ақпараттық жүйелерге қол жеткізе алады;
  • қызмет өзінің медициналық ұйымының медициналық қызметкерлерімен таныс және дәрігермен келіссөздер жүргізу арқылы белгілі бір мәселелерді шешуге әсер етуі мүмкін;
  • түсіндіру, консультативтік сипаттағы мәселелер бойынша қызмет қызметкерлері өтініш берушінің мәселесін тез шеше алады;
  • басшылыққа тікелей жақын бола отырып, қызмет оларға оларды жою бойынша жедел шаралар қабылдау үшін анықталған бұзушылықтар туралы хабарлай алады;
  • жалпы мәселені шешуге аз уақыт кетеді.
coronavirusАкорда Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі «БЖЗҚ» АҚ Antikor Премьер egovОфициальный интернет-ресурс Северо-Казахстанской областиӘділетruh.kzҚазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігіСолтүстiк Қазақстан облысы әкiмдiгiнiң денсаулық сақтау басқармасы